‘Goeiedag met Care’ – Onze receptioniste Aylin beantwoordt met plezier jouw telefoontje
Wanneer je naar het hoofdkantoor van Care in Deurne belt, is de kans groot dat je Aylin (30) aan de lijn krijgt. Sinds begin dit jaar werkt ze er als receptioniste.
Hoe ben je bij Care terechtgekomen?
Op een vacaturewebsite zag ik dat Care een nieuwe receptioniste zocht. Ik solliciteerde en werd meteen aangenomen.
Hoe verloopt je dag als receptioniste?
Ik start mijn dag met mijn mailbox na te kijken en de brievenbus leeg te maken. Dan bekijk ik wat er eerst op mijn pad komt en stel ik prioriteiten: wat is dringend en moet ik eerst aanpakken, welke taak kan wat langer wachten. Mijn werkdag bestaat voornamelijk uit brieven versturen, post verdelen en telefoons en mails beantwoorden. Daarnaast help ik collega’s met vragen en plaats kleine bestelllingen zoals catering of bureaumateriaal. Ik ondersteun ook de personeelsdienst met administratieve zaken.
Wat vind je tof aan je job?
Elke dag is anders. Die variatie houd me gemotiveerd. Maar het leukste is het contact met collega’s. Voor de korte tijd dat ik hier aan het werk ben vind ik het aangenaam werken, een leuke sfeer en met leuke collega’s.
Waarom zou iemand moeten solliciteren bij Care?
Omdat het aangenaam bedrijf is met een familiale sfeer waar je kansen krijgt en echt telt, je bent niet zomaar een nummer.
Waarom zouden bedrijven moeten kiezen voor Care?
Omdat wij als bedrijf ons best doen om een zo goed mogelijke service te verlenen. Zo proberen we er altijd voor te zorgen dat zowel klanten als werknemers tevreden zijn.