An Claes Teamleader Care Schoonmaak
16-05-2022

Teamleader An Claes kiest bewust voor Care

Wanneer we An Claes interviewen, is ze nog maar twee maanden aan de slag bij Care. Als kersvers Teamleader van regio Centraal komt er heel wat op haar af. Maar ze staat er gelukkig niet alleen voor. Samen met de hulp van haar collega’s leert ze stilaan de knepen van het vak.

Hoe ben je bij Care terechtgekomen?

Ik zocht een job als leidinggevende in de facilitaire sector, want daarin had ik ervaring. Voor mij was het enorm belangrijk dat een bedrijf de juiste uitstraling had. Bij Care had ik een goed voorgevoel. Ik las de ervaringen van de medewerkers, zoals we nu doen met dit interview, op de website. En die kwamen heel fijn over. Ook het feit dat er veel mensen zijn die al heel wat jaren voor Care werken, was voor mij een goed teken. Dus toen er een gepaste vacature verscheen, heb ik gesolliciteerd. Na enkele vlotte gesprekken mocht ik aan de slag.

Hoe verloopt je dag als Teamleader?

Chaotisch! (lacht). Als Teamleader weet je dat elke dag iets anders brengt. Al heb ik nu wel geleerd om bepaalde dingen in te plannen en mij daaraan te houden. Ik ben natuurlijk nog maar twee maanden bezig. Dus ik ben nog volop mijn klanten, panden en schoonmakers aan het leren kennen. Daarin kruipt veel tijd.

Daarnaast ben ik bezig met mensen aanwerven en opstarten, contracten opmaken, vervangingen regelen … En als er een probleem is, trek ik naar de klant om een oplossing te zoeken. Dit zijn maar enkele voorbeelden.

Wat vind je tof aan je job?

Het is een gevarieerde job waarbij ik met veel mensen in contact kom. Ik netwerk heel graag en dat komt nu goed van pas.

Ik geef toe dat mijn job op dit moment nog best moeilijk is. Gelukkig sta ik er niet alleen voor. Ik zit in een goed team met collega’s die me steunen. Het zal nog wel een paar maanden duren voordat ik mijn draai heb gevonden. Maar mij hoor je niet klagen. Want een saaie 9-to5-job zou echt niets voor mij zijn. Dus ik zit hier op de juiste plaats. (glimlacht).

Waarom zou iemand moeten solliciteren bij Care?

Het is echt een heel fijn bedrijf. Ik voelde me vanaf de eerste dag superwelkom, iedereen is vriendelijk en behulpzaam. Het is ook niet te groot, dus ik leer mijn collega’s snel beter kennen. Bij Care zorgen ze ook echt voor de medewerkers. Met kleine attenties, maar ook met welgemeende complimenten.

Waarom zouden bedrijven moeten kiezen voor kantoorschoonmaak van Care?

We werken op maat en proberen ervoor te zorgen dat alles goed verloopt. Ook het persoonlijk klantencontact is enorm belangrijk voor Care. Klanten kunnen altijd bij ons terecht met vragen of problemen.

Op zoek naar een job in de schoonmaak? Check dan zeker www.werkenbijcare.be.

Bekijk onze vacatures
Jetty Feet Sign Wooden 128299

Meer blogs

Blog Medewerkers Okt Dec 2024 Femke
kantoorschoonmaak, schoonmaak, HR-afdeling, personeelsadministratie

HR-collega Femke voelde al van het eerste gesprek de persoonlijke klik bij Care

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd, vindt HR-collega Femke.
30-10-2024
< 1 min.
10. WIJ ZIJN CARE 1470X600 Yvan
teamleader, kantoorschoonmaak, schoonmaakjob, schoonmaak

Teamleader Yvan kiest bewust voor de familiesfeer bij Care

Ontmoet Yvan: De ervaringen van een teamleader facility schoonmaak bij Care.
26-08-2024
< 1 min.
10. WIJ ZIJN CARE 1470X600 Kim
teamleader, kantoorschoonmaak, schoonmaakjob, schoonmaak

Humor, pit en inzet, dat typeert teamleader Kim Lodeweyckx

Teamleader facilityschoonmaak Kim houdt van de dynamiek van haar job.
12-08-2024
< 1 min.