DSC 2675
07-12-2022

Van laboafwasser naar Teamsupport, Stephanie deed het

In 2019 begon Stephanie als laboafwasser bij Care. Maar al snel groeide ze door naar Teamsupport waarbij ze de Teamleaders van een grote farmaceutische klant van Care ondersteunt. Ze is dankbaar voor de kansen die ze krijgt én voor de ondersteuning van haar leidinggevende. En dan te bedenken dat Stephanie eigenlijk een eigen kapperszaak wou.

Hoe ben je bij Care terechtgekomen?

Ik werkte als assistent-manager in een kapperszaak en het was mijn droom om een eigen zaak te beginnen. Wat ik dan ook heb gedaan. Om zeker te zijn van mijn inkomsten, wou ik mijn zaak combineren met een vaste job. Een goede vriend raadde mij toen aan om eens bij Care te luisteren. Want dat bedrijf deed, en doet, de schoonmaak in het farmaceutisch bedrijf waar hij werkte. Zo begon ik als vlinder voor de laboafwas.

Toen kwam corona en besloot ik om te stoppen met mijn kapperszaak. Gelukkig had ik mijn job bij Care. Maar ook daar werd het wat rustiger. Daarom vroeg Teamleader Kathy of ik haar wou ondersteunen met de administratie. Dat beviel me wel. Dus toen de vacature als Teamsupport vrijkwam, heb ik daarop gesolliciteerd. Ja, er kan veel veranderen in een paar jaar tijd. (lacht)

Hoe verloopt je dag als Teamsupport?

Ik heb een eigen bureau op de site van de klant en daar trek ik elke dag naartoe. Ik begin met mijn mailbox en werk de dringendste taken af. Want tussendoor komen er nog heel wat dingen op mij af. Ik ondersteun de Teamleaders met hun administratie. Op deze site werken 57 Care-medewerkers, daarbij komt best veel papierwerk kijken.

Er zijn enkele dingen die ik sowieso elke dag doe zoals de tijdsregistratie, afwezigheden opvolgen … En technical issues rapporteren, waarbij ik defecten meld aan de klant, bijvoorbeeld nooddouches die niet werken. En dan is er nog een rist van zaken die ik in orde maak: verlofaanvragen regelen, extra taken voor de schoonmakers in het systeem zetten, toegangsregeling in orde maken, contracten aanmaken …

Wat vind je tof aan je job?

De afwisseling. Ik doe veel verschillende taken. Ik heb veel ondersteuning gekregen van mijn Campus Lead toen ik de overstap maakte naar Teamsupport. Want dat was voor mij erg spannend. Ook nu krijg ik fijne feedback op het werk dat ik doe. Het is soms best druk en ik zet me dan ook volledig in. En dat wordt echt geapprecieerd. Dat is natuurlijk enorm motiverend.

Waarom zou iemand moeten solliciteren bij Care?

Omdat je de kans krijgt om door te groeien. Als je ziet vanwaar ik kom ... Bovendien is het een goede werkgever: Care doet veel voor ons en heeft echt oor naar onze vragen of problemen. Het is ook een standvastig bedrijf en een correcte betaler.

Waarom zouden bedrijven moeten kiezen voor cleanroom reiniging van Care?

Care zet zich altijd in om bepaalde doelen te halen en doet er alles aan om de klant tevreden te stellen. Wij doen hier op de site in elk geval enorm hard ons best. (glimlacht)

Op zoek naar een job in de schoonmaak? Check dan zeker www.werkenbijcare.be.

Bekijk onze vacatures
Jetty Feet Sign Wooden 128299

Meer blogs

10. WIJ ZIJN CARE 1470X600 Yvan
teamleader, kantoorschoonmaak, schoonmaakjob, schoonmaak

Teamleader Yvan kiest bewust voor de familiesfeer bij Care

Ontmoet Yvan: De ervaringen van een teamleader facility schoonmaak bij Care.
26-08-2024
< 1 min.
10. WIJ ZIJN CARE 1470X600 Kim
teamleader, kantoorschoonmaak, schoonmaakjob, schoonmaak

Humor, pit en inzet, dat typeert teamleader Kim Lodeweyckx

Teamleader facilityschoonmaak Kim houdt van de dynamiek van haar job.
12-08-2024
< 1 min.
10 Wij Zijn Care Segmentblok 1470X600 Soner
cleanroom

Collegialiteit en verantwoordelijkheidsgevoel, dat is waarom Soner bij Care werkt

Collegialiteit en verantwoordelijkheidsgevoel, dat is waarom Soner bij Care werkt
08-02-2024
< 1 min.